Advertlets

Friday, 22 April 2011

Wednesday, 20 April 2011

Royal Wedding Cakes

Phewh.
Meletop sangat cake nye.
Agak nye sebijik cake serupa dengan harga kos 1 wedding orang melayu Malaysia?























Monday, 11 April 2011

Tukar Jantina! 18SX!

Siapa nak tukar jantina. Video ini adalah for education purpose. Tiada niat lain.
Kentang nak ingatkan supaya kita bersyukur dengan apa yang kita miliki.


Sejuk

Sejuk dan Tenang
Source: Google

Hi,
Kentang-kentang sekalian. Dah sarapan? Ade kentang? Sejuk kan pagi ni. Perasan tak. Cuaca kebelakangan ni sejuk je setiap hari. Berangin je. Malam pun x pasang aircond. Maybe sebab situasi kita sekarang dah lain. Kalo refer to the news Berita Harian Online yesterday. "Statistik dikeluarkan Jabatan Meteorologi mendapati Malaysia semakin berisiko menghadapu bencana alam berikutan perubahan cuaca yang mendadak seperti peningkatan kadar taburan hujan ribut petir dan tanah runtuh."

Takut jugak kan. Kite semua kena aware and take care. Berdoalah agar semua dalam keadaan baik2 sahaja. Insyaallah. Amin.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Bersediahadapibencanadahsyat_/Article



Thursday, 7 April 2011